228 ■ POLYFUNKČNÝ OBJEKT „HRONKA“, Banská Bystrica (2007)
POLYFUNKČNÝ OBJEKT „HRONKA“, Banská Bystrica
MULTIFUNCTIONAL BUILDING “HRONKA”, Banská Bystrica
228 ■ Návrh – M.Šovčík, P.Záriš, B.Somora ■ Design – M.Šovčík, P.Záriš, B.Somora ■
228 ■ ANALÝZA TVAROVANIA >>
HRONKA – Návrh komerčno-administratívnej budovy na križovatke radiálnej komunikácie mesta Banská Bystrica s nábrežnou komunikáciou ako aj medzi nábrežím rieky Hron a telesom železnice Bystrica – Brezno. Návrh je založený na princípe klasickej modernistickej kompozície troch hmôt, – dvoch hranolov a jedného valca. Parkovanie sme umiestnili na horných podlažiach horizontálnych hmôt z dôvodov umiestnenia objektu v tesnej blízkosti rieky Hron.
HRONKA – A design of the commercial-administrative building was realized at the crossroad of the radial and bank-side communications of the town Banská Bystrica and also between the bank of the Hron river and the body of the railway Banská Bystrica-Brezno. The design was based on the principle of the classical modernistic composition of three masses – two prisms and one cylinder. The parking was located on the upper storeys of horizontal masses because the building is situated nearby the Hron river.
Občianske stavby ■ Public buildings ...
POLYFUNKČNÝ OBJEKT „HRONKA“, Banská Bystrica
MULTIFUNCTIONAL BUILDING “HRONKA”, Banská Bystrica
228 ■ Návrh – M.Šovčík, P.Záriš, B.Somora ■ Design – M.Šovčík, P.Záriš, B.Somora ■
228 ■ ANALÝZA TVAROVANIA >>
HRONKA – Návrh komerčno-administratívnej budovy na križovatke radiálnej komunikácie mesta Banská Bystrica s nábrežnou komunikáciou ako aj medzi nábrežím rieky Hron a telesom železnice Bystrica – Brezno. Návrh je založený na princípe klasickej modernistickej kompozície troch hmôt, – dvoch hranolov a jedného valca. Parkovanie sme umiestnili na horných podlažiach horizontálnych hmôt z dôvodov umiestnenia objektu v tesnej blízkosti rieky Hron.
HRONKA – A design of the commercial-administrative building was realized at the crossroad of the radial and bank-side communications of the town Banská Bystrica and also between the bank of the Hron river and the body of the railway Banská Bystrica-Brezno. The design was based on the principle of the classical modernistic composition of three masses – two prisms and one cylinder. The parking was located on the upper storeys of horizontal masses because the building is situated nearby the Hron river.